Canlı Destek

Ödeme ve Teslimat

Ödeme ve Teslimat

Kapıda Ödeme
Kredi Kartı ile Online Ödeme
Banka Havalesi


Kapıda Ödeme
Satın aldığınız ürün veya ürünler sipariş esnasında belirtmiş olduğunuz adresinize yada belirttiğiniz kargo şubesine kadar ulaştırılacaktır.

Ürünlerinizi teslim alırken kargo görevlisine ücreti nakit yada kredi kartı ile yapabilirsiniz.

Kredi Kartı ile Online Ödeme

Güvenli ödeme adımınızda ister Bonus Karta 6 taksit, isterseniz de tüm kartlara tek çekim olarak kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz.

Banka Havalesi ile Ödeme
Satın aldığınız ürün veya ürünlerin bedeli şirketimizin banka hesabına havale yada eft yapıldıktan sonra siparişiniz işleme alınır.

Ödemeler, satın alma esnasında seçilen ödeme yöntemi (nakit veya kredi kartı) ile teslimat anında kargo görevlisine yapılacaktır. İşbu bilgilendirme sayfasında belirtilen ödeme yöntemleri dışında ödeme yapılamaz ve mesafeli satış sözleşmeleri ile kesinlik kazanmış olan satın alma sayfasındaki satış bedeli dışında ek bir ücret ödenmeyecektir.

Ürün Adı Ürün Kodu Miktar Fiyat Kargo Ücreti Toplam
Faturada belirtilen ... ... ... ... ...

Teslimat Bilgileri

Taraflar

İnternet sitesinin faaliyetlerini yürüten "Rıhtım Caddesi No:64/1 Kadıköy / İstanbul" adresinde mukim "Armoni Medikal Ürünler Ticaret Ltd Şti" (Bundan böyle “SATICI” olarak anılacaktır). İnternet sitesinden sipariş veren internet kullanıcısı (Bundan böyle "ALICI" olarak anılacaktır).

TESLİMAT KOŞULLARI ŞEKLİ VE BİLGİLERİ

ALICI, sözleşme konusu ürünleri/hizmetleri satın aldığı andan itibaren teslimat süresi başlamış olur. SATICI, yasal zorunluluk olan 30 günü aşmayacak şekilde teslimatı ALICI'nın talebi doğrultusunda belirtmiş olduğu adrese gerçekleştirecektir.

SATICI, teslimat işlemleri için anlaşmalı olduğu kargo veya kurye firmaları görevlendirir. (Kargo)

Tüm teslimat kurallarına ek olarak SATICI, ALICI tarafından satın alınan sözleşme konusu hizmet veya ürünün gerekli kontrollerini yaparak teslimata hazır şekilde, ön bilgilendirme ve satış faturası ile birlikte paketleyerek dağıtıcı kargo/kurye firmalarına teslim etmek ile yükümlüdür.

Sitemizden sipariş vermek birkaç basit adımdan ibarettir; Satın almak istediğiniz ürünün alışverişi için güvenli ödeme sayfasına giderek fatura / teslimat bilgilerini doldurduktan sonra ödeme tercihlerinizi belirler ve siparişinizi oluşturursunuz.

ÖDEME ONAYI VE SİPARİŞİN HAZIRLANMASI

Sitemizden verilen tüm siparişlerde alışveriş güvenliğini sağlamak amacıyla bir onay aşaması vardır. Siparişinizi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme şekline göre ilgili departmanımız siparişinizin onayını alır ve siparişiniz hazırlanma sürecine girer.

SİPARİŞİN HAZIRLANMA SÜRECİ

Kapıda ödeme siparişlerde müşteri hizmetlerinin sipariş teyidiyle başlar.

TESLİMAT SÜRESİ

Siparişinizin ödeme ve güvenlik onayının alınmasına müteakiben; satın aldığınız ürünler için farklı bir tedarik süresi belirtilmemiş ise (Ön sipariş olan ürünler, siparişe özel üretilen ürünler vb.) en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Kargoya verilen ürünlerin teslimat süresi mesafeye bağlı olarak 1 ila 3 gün içerisinde değişmektedir. Siparişinizdeki ürün/ürünlerin tedarik süresinin uzaması yada tedarik edilememesi durumunda size tedarik zamanı konusunda bilgi verilecektir. Tedariğinde problem çıkan ürünlerde; ödemenin iade edilmesi isteyebilir yada ürünün tedarik edilmesi için bekleyebilirsiniz. Cuma günleri saat 17:00′den sonra verilen siparişleriniz ödeme bilgisinin onayına müteakiben pazartesi günü verilmiş kabul edilir. Resmi tatil ve bayram günlerine rastlayan siparişleriniz ödeme bilgisinin teyit edilmesi durumunda takip eden ilk iş günü alınmış kabul edilir.

SİPARİŞ VERİRKEN NELERE DİKKAT ETMELİSİNİZ ?

Ürünlerinizin zamanında ve eksiksiz olarak elinize ulaşması için siparişinizi vermeden önce dikkat etmeniz gereken bazı konular:

Ürün stokta mı, Ön Sipariş mi?

Seçtiğiniz ürün için ön sipariş veriyorsanız yani ürün henüz stokta yok ve bir gelecek tarih belirtilmiş ise siparişinizin gönderilmesi için bu ürünün stoğa girmesi beklenecektir. Ürünlerin tedarik süreleri her ürün için ayrı ayrı belirtilmiştir, bu bilgiyi ürün sayfasında görebilirsiniz.

Teslimat ve Fatura Adresleri

Siparişleriniz sizin girmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir. Teslimatların gecikmesindeki en sık karşılaşılan sebeplerden biri adres bilgilerinin yetersiz olmasıdır. Lütfen teslimat adresinizi tam ve eksiksiz olarak giriniz.

SİPARİŞİM NE ZAMAN GELİR ?

Ürünler stoklu olduğundan genelikle aynı kargoya teslim edilmektedir. Saat 15:00'dan sonra verilen siparişler bir sonraki gün kargoya teslim edilir. Ürünler kargoya teslim edildikten sonra kargo firmaları 3 iş günü içinde ulaştıracağını beyan eder. Cumartesi, Pazar ve Resmi tatil günlerinde gönderim yapılmaz. Paketin teslim gününü kargo takip numaranızı ileterek Kargodan öğrenebilirsiniz.

HAFTA SONU SİPARİŞLERİ

Cumartesi günü saat 12:00'dan sonra verdiğiniz tüm siparişler sonraki Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

SİPARİŞİM KARGOYA VERİLDİ Mİ ?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra mail olarak size bilgi verilecektir.

SİPARİŞİM HANGİ KARGO ŞİRKETİYLE TESLİM EDİLECEK?

Teslimatlarımız Aras Kargo ile sağlanmaktadır.

SİPARİŞİMİ TESLİM ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM ?

Siparişinizi resimli bir kimlik ve imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz.

TESLİMAT ANINDA HERHANGİ BİR BEDEL ÖDEYECEK MİYİM ?

Tüm siparişleriniz Kargo ile Türkiye'nin her yerine belirli kampanyalar dahilinde kargo dahil gönderilir. Siparişinizin tam ve sağlam olduğuna emin olunuz.

KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM ?

Tüm yapacağınız alış verişlerde kargo ücreti varsa güvenli ödeme sayfasında tarafınıza açık ve net tutar belirtilmektedir. Herhangi bir ücretsiz kargo kampanyası söz konusu olduğu zamanlarda ise bu bilgi yine kargo ücreti bölümünde "Ücretsiz Kargo" olarak belirtilmektedir.

TESLİMAT ADRESİNDE KİMSE BULUNAMAZSA NE OLACAK ?

Kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Haber formunun bırakılmasını takip eden 3 iş günü içinde kargo şirketini arayıp bilgi almanız gerekmektedir.

SİPARİŞ VERDİKTEN SONRA TESLİM ALACAK KİŞİYİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM ?

Teslim alacak kişiyi değiştirmek istediğinize de telefon ile teslim alacak kişiye ait bilgiler verilmelidir.

TESLİMATTA GECİKME OLDUĞUNDA NE YAPMALIYIM ?

Eğer siparişinizin teslim edilmesi 7 iş gününü geçtiyse, bizi +90 216 330 00 86  no'lu telefondan arayarak bilgi alabilirsiniz.

HATALI / EKSİK SİPARİŞLER

Kargodan teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle +90 216 330 00 86 no'lu telefon numaramızdan irtibata geçiniz.

OLASI STOK SORUNU

Verdiğiniz siparişlerde nadiren de olsa stok durumunun yetersizliği, yüzünden gecikmeler yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan mutlaka size ulaşılarak haber verilecektir. Size ulaşabilmemiz için lütfen kişisel bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz.

Gönderiler Hakkında

HASAR GÖREN GÖNDERİLER

Kullanıcı teslim alırken gönderiyi nakliye sırasında hasar görüp görmediğini tespit etmek amacıyla kontrol etmekle yükümlüdür. Kullanıcıya teslim edilen gönderide hasar tespit edilmesi halinde teslim eden Kullanıcının talebi üzerine hasar tespit tutanağı hazırlar. Kullanıcı ve teslim eden tarafından imzalanacak bu tutanak iade talebi için bir dayanak oluşturacaktır. Kullanıcı Ürünlerin ücretsiz olarak değiştirilmesini ve Ücret İadesi talep etme hakkına sahiptir.

DEĞİŞİM İŞLEMLERİ

Yurt içi siparişlerde değiştirmek istediğiniz ürünü ücretsiz kargo ile 14 gün içinde iade edebilir ve bu esnada yeni bir sipariş oluşturarak dilediğiniz zaman satın alabilirsiniz.

SORUMLULUK REDDİ BEYANI

Tanıtımı yapılan Ürünlerden herhangi birinin uygun olmayan bir şekilde kullanılması veya Ürün ambalajında ve/veya beraber gelen bilgi notunda belirtilen şekilde kullanılmaması halinde ortaya çıkabilecek sonuçlardan Satıcı sorumlu tutulamaz.